Asinkabebek evet ne yazık ki hala toplumumuz çok cahil. Bu küçük yaşta evleniyorsunuz kaçıyorsunuz ya kaçtığınız yerde iyi değil ablacığım. Seni küçücük yaşta alıp kendine eş yapan hamile bırakan kocan da pedofili. Burada sidik yarıştırmayın küçük kızlara da marifet gibi anlatıp kötü örnek olmayın. Size de kızmıyorum sizinle evlenen sapkın kocanıza izin veren ailenize kızıyorum. Devlete kızıyorum kocanızı ailenizi yargılamadıkları için. Ayrıca size aile sağlık merkezinde de korunmayı öğretmiyorlar yeterince kedi gibi doğuruyorsunuz 3 er 5 er o çocuklar ziyan oluyor. Yapma ablacığım kendine bunu git okuluna devam et, annen baksın çocuğuna işe gir çalış kendini geliştir