Sekerpare_ Kızlar hep diyoruz ya yağlı anne sütü güzel yarıyor falan ama benim nefret ettiğim bir görümcem var ben hayatımda öyle anne sütü görmedim bildiğiniz su gibi ama kızı topaç gibi 😀sadece anne sütü alıyor bir de
Ozlem2904 Sekerpare_ nefret ettiğiniz için sütü gözünüze batmış… ilginç gerçekten. Benim üstümde çok tazyikli sıvıydi birazını sagardim hep… neyse daha fazla biaey soylemicem
Sekerpare_ Ozlem2904 Ayrıca sütü neden gözüme batsın oda diyordu hep çok duru su gibi diye cidden de öyle demek ki yağlı olmasa da yarıyor