sunflower01 İshal ateş ve nadiren kusma halsizlik var ateşi indiremedim artiyor azaliyor… İshal hic gecmedi doktora öğlen gitmistik doktorumuz şimdi tatil napacaz bi bilen ya da şuan böyle durumda olan anneler bi akıl verin benim aklim durdu çünkü teşekkürler
dy22 sunflower01 allah korusun rota virus cok yaygınmış bu aralar dikkat et sıvı kaybı varsa tek doktorla kalma derim başka bir dr görün
sunflower01 hndstncvzlikek Çok fazla yapıyorsa kaka tahlili de yapmak gerekir. Dedi whatsapptan Öğlen yoktu öyle ishal ama akşam çoğaldı
sunflower01 alintugce34 verdi bi ilac daha yazdi onu ancak bulabildik depolarda bile kalmadi dediler eşim nöbetçi eczaneden buldu alip gelecek icircem 😔
sunflower01 Annisvebebisi boğazında nokta nokta taneli şekilde biseyler gördüm dedi viral enfeksiyon olabilir dedi kan tahlili yaptırdık
sahranur Su kaybetmesi iyi olmaz bence kendi doktoruna takılı kalma bi acile göster sende bol bol emzir ya da mama ver su kaybetmesin