Slakyz Uykudan müzdarip olan tüm annelerin mutluluk hepimizin halkın uyku eğitimi alıyorum ve bebeğim hiç ağlmadan. Geceleri sık uyanan bebeğim artık 2 kere anca uyanıyor gündüz uykuları uzattık. Bebeğim tatlı uykucu adayı annelerim i🥰🥰🥰
Gokyuzumm Slakyz bizde kötü bir eğitim atlattik. Bu süreci biraz atlatabilirsem eğitim için bende kendisini düşünüyorum 🤩
Ali_asaf_10 Slakyz fiyat olarak naisl canım oğlum 1 yaşına girecek hala emerek uyuyor ve çok uyanıyor bir de şimdi tekrar hamileyim bir an önce duzeltebilsek iyi olacak ben kendim ne yaptımsa olmadi çok ağladı yine o kazandı tek yapamicam heralde
buyuyor-cocuklar Evet bende seyhan hanımdan destek aldım bu konudan, çok ilgili çok bilgili gerçekten bizde şuan çok iyi durumdayız sağolsun😍
rivrivyapma Umaylnaa ücretsiz diye başlamıştı sayfasına sonra yetişemiyorum 600 lira cüzi bi miktar istiyorum yetişebilmek için dedi şu anda altta birisi 1000 demiş :) kat kat diplomanız olacağına uyku eğitimi sertifikanız olsun :)))
Slakyz Ali_asaf_10 fiyat olarak diğer uyku eğitmenlerine göre çok uygun ayrıca fiyatı ön planda tutmayıp bebeği ve anneyi ön planda tutuyor
Gokyuzumm Poly-ana Sema yöntemi ile uyudu. Ağlatarak eğitim süreci. Bebeğim çok etkilendi hala daha ayrılık kaygısı yaşıyoruz 🙁
Umaylnaa Ben daha yeni kendisiyle konuştum bilgi aldım ve şimdiden güvendim inşallah kısa zamanda eğitime başlamayı düşünüyorum ücret 1000 tl
dmllg Nasil ilerledi somuc birde burcu hanimi cok oneriyorlar. Siz nasil ilerlediniz bebeginizle uyumunuz nasilldi