H12345 dis yapiniza gore dis hekiminiz uygun gorurse 2 yilda bir zaten yapiliyor. Inceltme filan onemli degil asil dis tasinin varligi tum sagliga tehdit. Dis eti hastaliklarina sebep olur, iltahaplanma olur, agiz kokusu olur. Dis eti cekilmesi ve dis kaybiyla karsilasirsiniz. Yani hic durmayin yaptirin. Yaptirdiktan sonrada mutlaka dis ipi kullanin. Disleriniz caprisiksa agiz dusu da etkili oluyor dis tasi onlemede. Agrisi acisi evet var ama tum beden sagliginiz icin sart. Ben cok cektim ordan biliyorum.