Tugceonrdml_ bebegim sadace ek gida ve kasik mamayi sulandirip biberon ile veriyorum bu şekilde besleniyor kabiz oluyor ne yapabilirim 7 aylik prematüre
durukusunannesi_ Tugceonrdml_ hiç bir mamayı almadı mı ki sürekli pirinç unu içtiği içindir zeytin yağı içirin günlük 1 çay kaşığı
Tugceonrdml_ durukusunannesi_ mama iciyordu ama bilemiyorum nedense 1 aydir heryeri kabarip urtiker oluyor doktorda mamalar alerji yapiyor olabilir dedi neredeyse tum mama markalarını denedik alerji mamasini da icmiyo aci oldugu icin kasik mamayi sulandirip verince iciyor zeytinyağı da 10 kasigi geciyordur veriyorum da cok zorlandi ilk defa
Tugceonrdml_ livanurvealpinannesi61 formul mama icti ama alerji yapti nedenini de bulamadik o yuzden doktor kasik mamasi veya bebek bisküvisi deneyebilirsin dedi
livanurvealpinannesi61 Tugceonrdml_ alerji yaptıysa alerji maması kullanmanız gerek doktor bunu söylemiş olması gerek.