Oğlum hasta bikaç gündür ateşi çıkmıyo artık şükür. Ama öksürüğü geçmiyo bi türlü iyice balgama çevirdi buhar veriyorum günde 2 kere falan ıhlamur kuşburnu falan içiriyorum gün içinde. Başka ne yapsam iyi gelir. Gece öksürğk uykusunu çık bölüyo. Gündüz iyi ama gece artıyo öksürük iyice. Bildiğiniz doğal yöntemler var mıdır anneler,?