Son 10 gündür 2 aylık kızımda bi iştahsızlık var ne emiyo doğru ne mamasını içiyo zorla emziriyorum hemen geri çekiyo biberonuda diliyle geri atıp duruyo zorla içiyorum 90 cc yapıyorum 60 cc zor içiriyorum zayıflıcak diye korkuyorum ilaçta kullanıyoruz kanında idrarda enfeksiyon olduğu için antibiyotik kullanıyoruz neden böyle yapıyo çevremdekilerde gecici bazı aylar oluyor öyle bebeklerde diyolar