Mamacita-61 Merhaba arkadaşlar oğlum doğduğun beri reflüsü var ama şu ara zirve yaptı hortum gibi günde 3-4 kez şuan 5 aylık olucaz reflüye bağlı hırıltı öksürükte oluyor bunu yaşayıp sağlıklı sonuca varan arkadaşlarımın deneyimini merak ediyorum teşekkürler şimdiden ❤️
Kader_plt10 Mamacita-61 ah o reflü den neler çektim ben . Ek gudaya geçince düzeldi katı yeyince . Allah yardımcınız olsun inşallah.
Emine003 Mamacita-61 Ek gıdaya geçince azalıyo kuzum 6 buçuk aylıkken felan tamamen kesildi kusması ama kıyafet yetişmiyodu o derece çok kusuyodu oğlum 🤗
MomKukuleta Mamacita-61 5-6 aydan sonra düzene giriyor derler ama ondan öncesi reflü maması çok etkili. Şuanda deneyebilirsin. Ek gıdayla da midesine koyu birşey girdiğinden biraz daha rahatlar. Geçmiş olsun.
Tugce_atls Daha bugün doktora gittik, 30 günlük oğlum her emmeden sonra kusuyor , doktor bir sürü tahlil yaptı , reflüsü olabilir dedi, emzirmeden de gazını almak lazımmış
Tugce_atls Tugce_atls Tugce_atls MomKukuleta hangi mamayı önerirsiniz şuan sma kullanıyorum , korkuyorum başka mama verirsem tadına alışamaz diye
mucizemleben Tugce_atls merhaba kusmaya bağlı kilo alması nasıldı Benim kız 35. Günü çok kusuyor ve az kilo almış Birsürü tahlil yapıldı bizede reflü olabilir dendi
MomKukuleta Tugce_atls “bebelac gold thickener” tatlım. Başka markalarında var Aptamil mesela. Bu mama normal mamadan bir tık yoğun oluyor. Doktora sormuştum ne tikisi olacak diye doktorum bana şu cümleyi kullandı “ bebeğinde reflü var bu da mide kapakçığı hassas hafif bir harekette aldığı sıvının ağzına kolayca gelmesini sağlıyor. Bu mamayı kullan ki biraz daha yoğun o yüzden kolayca midesinden çıkamayacak.” İnanmamıştım ama denedim ve cidden oğlum aylarca boşuna kusmuş. O zamana kadar bana bebetir kusar, her bebek kusar, gazı vardır diyen herkese kızmıştım. Dikkate almanızı ve araştırıp kullanmanızı öneririm. Sizde şaşıracaksınız. Tek zor yanı mamayı 6 dakika mı ney bekliyorsun ki kıvamı olsun. Ama değiyordu.😊
guvendkyr1 Allahımmm o günleri hatırlamak bile istemiyorum. Dua ediyodum bi an önce bitsin diye. 6 aylıktan sonra azaldı ek gıdaya geçince. Arada yine çıkarıyodu nadiren. 9 aylık tamamen bitti. Şuan 11. Aya giricez şükürler olsun. Geçiyo merak etmeyin. Bebelac thickiner diye kıvam artırıcı toz var. Mamanın içine veya anne sütüne koyabiliyosunuz. Katılaşıyo ve kusmayı engelliyo. Bir araştırın isterseniz.
Meri-Mel Allah’ım reflü deyince ciğerim sökülüyor kalbim parça pincik oluyor ya o kadar mı zor bir dönem olur hala geçmedi ama azaldı hamd olsun 6 ay 14 günlük ama inanılmaz zor sürekli ağlıyor ,sürekli kusuyor kış eşya yikiyorsunuz kurumuyor tüm eşyalar kusmuk önlük yetişmiyor onlukten illa boynuna akiyor çocuğun ağzına acı su geliyor sürekli dik durmak kucağımda durmak istiyor falan Rabbim hiç kimseye göstermesin zor