Düz bakarken normal bakıyor ama sağa veya sola bakınca bir gözü normal bakıyor diğer gözü içe kayıyor cok fazla değil ama arada kayıyor arada normal haftaya göz muayenesi var korkuyorum.
Başına gelen var mı?
1 yaşında ve gözleri kocamandır kızımın. Tedavisi var mı?