Merhabalar kızım 8 aylık idrar yapamıyor saad 3 de bezini degişitrdim az önce tekrar değiştirmek için baktığımda sanki Yeni bağlanmışım gibiydi 1 defa etmiş oda hafif sarılık vardı ama koku falan yok düneyinden beri öyle ayriyeten bugün ateşi çıktı 38″di öksürük burun tıkanıklığıda var pazartesi için randevu aldım da acaba neden idrar yapamıyor