Kozlar bez sayısını neye göre belirliyorsunuz , bezin ağırlığı ne kadar olmalı mesela adet olarak değilde doluluk olarakta bilmek lazım, sarı çizgi maviye dönünce ağırlığı çok hafif oluyor bu bez dolu olarak mu sayılıyor ? Siz kaç kere değiştiriyorsunuz bizim dolu dolu ¾ adet ve bir kaka kendimi yiyip bitiriyorum sütüm yetmiyor diye