Sennurrr evde benimki de durmazdı ama gerçekten açık hava ve farklı ortam harika oluyor bebeklere. Ben plajda hep emzirdim, yemeklerde de otelde haşlanmış çıkıyor kendi zeytnyağımı götürüp ekledim içine. Oyalanması için yanınıza alacaklarınız çok önemli, ben şişme havuz aldm plaja götürdüm içine su koymadan oyuncaklarını attım, yere çimlere örtü serdim oyuncaklarını verdim falan, evdeki gibi bir konfor sağlamak önemli yani, çünkü yürüyemiyor emeklemiyor da olabilir.