Doğdu ağladı 13 aylık hala ağlıyor 🥲 üstünü değiştirirken,bezini değiştirirken, bebek arabasının kemerlerini takarken, odadan çıktığımda, uykusu gelince ama uyutmaya çalışınca yine ağlar , yani ne bileyim nasıl anlatsam kısaca her şeye ama her şeye ağlıyor gerçekten merak ediyorum bir tek benim bebeğim mi böyle 😂