Ben bizzat kendim yaşadım. İnan ki yapacak bir şey yok bekleyeceğiz. Bebeğim çok saçlı doğmuştu dökülünce yaşlı amcalar gibi olmuştu kafası. Şimdi maşallah fazlasıyla çıktı. Onun 4 aydan sonra azalarak bitti dökülmesi. Benim de 6. aydan sonra azalmaya başladı. Alnım açılmıştı resmen şimdi yenileri çıkıyor. Yine dökülüyor ama çok az o haline göre