annelik_delilik Arkadaşlar ilk tadıma nasıl başladınız ben havucu az pütürlü vermeyi denedm oğlum asla yutmadı öğürüp çıkartıyor sizdede böylemi ?
aylinpala annelik_delilik ben hep çatalla ezerek verdim. Doktorumuz öğürse de kussa da öyle ver dedi.
Anr5155 annelik_delilik ben çatalla ezip verdim pirinç tanesi kadar parçayı damağına yapıştırarak başladım direkt kaşıkla vermedim şimdi 8 aylık eline alıp yiyor çoğu şeyi
1tostos22 Ilk defa bu yapıda birşey yedikleri için öğürmeleri normal. Ben ilk günden beri çatalla ezerek hafif pütürlü veriyorum zamanla alışıyorlar.Muhallebi kıvamına alıştıkları zaman pütürlü taneli şeyler yedirmek çoz zor oluyormuş.
annelik_delilik 1tostos22 inşaAllah bizde başarırırz ben de ögürdügünde korkuyrm sanırım o yüzden devam edemedm 🤦🏻♀️
1tostos22 annelik_delilik Bebekler öğürme refleksi dilin orta kismindan gerçeklerşiyor. Onun için çok daha kolay öğürüyorlar mümkün olduğunca az az vererek alıştırmak gerekiyor.