Sevgili anneler bilgisi olan yazabilir mi saçlarımı geçen sene açıcıyla açtırıp küllü ombre yaptırdım ama artık sarı kullanmak ıstemıyorum saçlarım çok yıprandı ve sürekli bakım istiyor yapsam bile kendını belli etmiyor eski rengime dönüp siyah boya alıp iki kutu boyamak ıstıyorum eskisi gibi sizce tutar mı Açıcılı saç lütfen bilgilendirin beni