Merhaba arkadaşlar 2 haftadan beri kafam bulanıyor yani böyle agırlık var kafamda hiç bişeye odaklanamıyorum asırı unutkanlık var 3 ay önce doğum yaptom sezaryen onla alakaso varmı bilmiyorum hiçbişeye tahammül edemiyorum kafam cok yoruluyor tv izleyemiyorım tlfnla ugrasamıyorım kafamın içinde bişey calkalanıyo agırlık var gibi basım sık sık dönüyor cok berbatım yasayan varmı kendimi cok kötü hissediyorum çocuğuma mamasını verdiğimi hatırlıyorum aglıyor megerse vermemişim 6 saat ac kalmış bende neden aglıyor diye düşünüyorum mama verdim diyorum ama vermemişim ya cok kötü bişey bunu sık sık yaşayınca not almaya başladım mama saatini geçenlerde dahiliye gittim b12- d vitamini ve demir eksikliği var dedi gitme sebebim vucut ağrısı içindi belkide bunla alakalı ama aşamıyorum 😥