etikaram7 Çok geçmiş olsun. Benim kızımda emekleme dönemlerinde düşüp süpürgeliğin sivri yerine vurup başını patlatmıştı. Çok şişmiş ve morarmıştı. Bende acile götürdüm birşey çıkmadı. Aynı yeri 3 kez daha düşüp yardı, artık iz kalmıştı. Hiperaktif çocuk ne kadar dikkat ederseniz edin oluyor yani. Ama uyutmadım yine de tedbir için. Uyutmasanız daha mı iyi olurdu acaba. Tavsiye