Roro37 doktor beyle gerek olmadıkça iletişim kurmuyorsunuz asistanları var , bir beyfendi asistan Dr var o çok bilgili biz hep onunla devam ettik. İki kişi oluyor içerde asistan Dr , size önerim gözlüklü beyfendi doluysa bile ben onu bekleyeceğim deyiniz 🙏😂 sizi dinleyecekler bundan önceki her şeyi detaylı not alın ne zaman başladı nasıl başladı şikayetler neler vs gibi. Mehmet bey gerekli olduğunda asistanlar çözemediğinde veya provakasyon testi yapıldığında piyasaya çıkar. Ama bu demek değildir ki ilgisiz , her hastayı dinler aynı odada zaten