Bebegimbenimxx1 ameliyat çok kısa sürüyor, benim oğlum 40ı çıkmadan sünnet olduğu için narkoz almadı ama sizin yavrunuz narkozu alacaktır, o da zaten korkulacak birşey değil şükür. Doktor bana 2 krem verdi. Bunları bebeğin sünnet yerine sür, her altını değiştirdiğinde bol bol sür dedi. Bende elimi yıkar iki kremi avucumda karıştırır sürerdim bol bol. Birde doktor önersiyle de banyo yaptırdım. 2-3 güne o bölge toparlandı zaten, 1 hafta sonrasında ip gibi dikişleri kendiliğinden dökülmeye başladı . Umarım sizinde sorunsuz çok güzel geçer 🌸 özellikle bu süreçte siz ilgilenin zaten, daha iyi oluyor bence. Şimdiden çok geçmiş olsun minik ufaklığa 🙏🏼