Melis1706 6,5 ay geç değil mi?
Ben ilk kızımda hep doktorların dediklerine göre gittim. Tuzsuz-şekersiz. Bilendir kullandım-karışımlar yaptım. Hep özel çorbalar hiç bizim yediklerimizden vermedim. Sonuç iştahsız bir çocuğa dönüştü yıllar sonra.
Sanki geleneksel bebek beslenmesi doğru olan gibi geliyor bana artık. O yüzden çok geç kalmadan tadımlar vermek istiyorum tabi yine şeker-tuz kullanmadan ama biraz lezzetti şeyler örneğin tereyağ ne zaman veriyorduk 6.ayda mı unuttum? Bir de irmiği ne zaman veriyorduk?