Nova Kullandırmazlar. Her sandıkta seçmen sayısı belli, ıslak imzalar belli, salon dışına çıkaramazlar haliyle, size oy’u kullandırıp zarfı teslim alıp sandığa çıkaramazlar. Bu şekilde güvenlik sağlanmıyor malesef. Asansör yok muydu ya da engelli rampası falan. Merdiven çıkamayacak durumdaysanız hiç gitmeyin, dinlenerek çıkarım diyorsanız gidin perişan olmayın sonra