Merhaba anneler, devam sütleri içinde en iyisini seçmeye çalışıyoruz lakin genelde de hepsi aynı gibi. En iyisi diye bisi yok sanirim. Bebege hangisi daha iyi geliyorsa o. Yalnız
Sorum şu ki, 2 farklı devam sütü kullanıyor musunuz ? İkisinden de ayrı ayrı fayda alsin gibi düşünerek.
Yorumlarınızı bekliyorum.
Teşekkür ederim,