1bocek1cicekannesi Yujadab lokal öneriyorum. Genel anestezi bebeklerimiz için ağır olabilir o sersemligini görmek beni mahveder ben lokal anestezi için randevu aldım 8 gün sonra sünnetimiz olacak inşallah sıkıntısız geçer
agustos-37-15 Yujadab benim oğlumda 2 ay 20 günlük şuan da ama bi 1,5 aylıkken yaptırdık . Hiçbir şey anlamadı bitti gitti. İmkanınız varsa biran önce yaptırın akılları erdikçe çok zorlanırsınız . Ben 1,5 aya geç bile kaldım dedim .
Duna41 Bebeğin genel incelemesnden sonra doktorun karar vericektir zaten nasıl olması gerektiğine ama biz 28günlük olduk sünneti lokal olarak.. çok şükür acısı ağrısı hiç bişeyi olmadı yavrumun 2günede topladı kendini