Arkadaşlar selam , evet bir çok post açılmış burda bir tane de benden olsun :)
Bu sayfaya ben de bulaştım maalesef. İlk siparişim 4 ay sonra geldi. Yanlışlıkla 2 defa gelince sayfaya ulaştım kadın şahsi numarasından aradı napsam da geri yollamamı kabul etmedi ben de ihtiyacı olana verdim. Tatlı diline güvenip 945 TL bi sipariş daha verdim bilin bakalım noldu 😄 Evet bildiniz ürünlerim gelmedi 😂😂 Şahsi numarası olduğu için sürekli konuştuk tatlı tatlı oyaladı sonra ben sinirlenmeye başlayınca tehdit etti engelledi. Eşinin numarası da vardı onunla iletişime geçtim o zar zor yolladı ama eksik yolladı 😄 eksik ürünleri söyledim video kaydı ile açmıştım paketi kalanları ertesi gün kargoya vereceğini söyledi 2 hafta geçti hala kargo yok ve ulaşamıyorum da. ( şikayetvarda aratın yasemin adıyla yazılan şikayetler benim uzun uzun olaylar yazıyor kronolojik olarak )
Bugün de instada onun takipçilerine girdim tek tek yazmaya başladım. Zulmü engelleyemiyorsan duyur demişler. Ama sağ olsun 1 takipçisi yazışmalarımızı ona atmış o da beni mahkemeye vermekle tehdit etti. Kendisi cezasını ödermiş ( kabul etti burda faturasız ürünler yolladığını ) ama ben de ödeyecekmişim. 🙃 Ben de olur mahkemeye verebilirsin dediğimde engelledi 😃
O kadar çok post var ama belki benim gibi aratmayan olur gönderi üstte kalsın diye ben de post açayım dedim. Normalde ne alacaksam aratırım aslında burada ama bu sefer başımıza gelecek varmış demek ki aratmadık 🤷🏽♀️
Uzun lafın kısası ürünler gelse de olur gelmese de derseniz çok paranız varsa sipariş verin şanslıysanız geliyo çünkü gerçekten o sayfa satış yapıyor o pitipiti ile kim şanslı ise ona gönderiyorlar herald 😄😄
Takipçilerine ulaşmayım diye hesaplarımı engelledi ama ulaşmak isteyen her yerden ulaşır bunu bilmiyorlar.
Bilmedikleri bir şey daha var aldıkları ah ların nasıl çıkacağını bilmiyorlar ve çocuklarının boğazından haram lokma sokuyorlar.
Neyse kimsenin inancı beni ilgilendirmez belki helale harama dine inanmıyorlardır. Ama keşke etik , ahlak diye bir şeyin varlığını bilselerdi. Söz veriyorlar bari tutmayı bilselerdi.
Mahkeme celbi gelirse onda da bilgi veririm size 🙃
Çocuklarınızın rızkını heves edip güvenip ucuz diye by sayfaya vermeyin asla yapmam dediğimi yaptım siz yapmayın. Bilindik sitelerden 10 tl fazla alalım bizim olsun 😄