Seher0635 Kızlar 5 ay oldu doğum yapalı hayatım da böyle bir saç dökülmesi görmedim ya 1 saate bir avuç avuç dökülüyor saçlarımın azaldığını hissediyorum ya bu normal mi doğumla alakası var mı yoksa baskaa bı sorun var diye düşünüp hastaneye gidicem?
Melis1706 Seher0635 3. Aydan sonra baslamis hep vitaminler kullandik hamilelikte sonucta birden birakinca cok normal bir tahlil yaptirin isterseniz ben argan yagi kullanmistim faydasini gordum ama siz bilirsiniz