Keremikobayky merhaba bende taktırdım ama normal bakırlı olanı . Bir ay oluyor ama milletten öyle de hamile kalırsın falan diye sözler duyuyorum . Yok içine kaçar yada yerinden oynar diye . Şimdi de ilk adetim oldu normalden biraz daha fazla kanamam var ama sancım olmuyor anlamadım. Aklımda bir sürü soru acaba yerinde mi şuan falan. Sizde nasıl oldu artı bi korunma yolu kullanıyor musunuz