Arkadaşlar merhaba şimdi benim oğlumun bir 1,5 saatte uykusu geliyor (8 ay 21 günlük ) ve ben normalde 2 saat aralıklarla uyutuyor fakat 2 saat gelene kadar çok fazla huysuzlanıyor 1,5 saat aralıklarla uyutsam bu sefer akşama çok uzun oluyor o ne yapabilirim bilmiyorum sizler nasıl yapıyorsunuz ve üç uyku şekli ne yapıyoruz en son yatış uykusunda saat 10:00 olarak belirledim çünkü daha erken yattığı zaman gece saat 3:00’e dörde kadar oturabiliyor