Kızlar kendimi bildim bileli hep adetim geçikir 20 gün bile geciktiği olmuştur , hiç sabit tarihim yok.Normal mi sizce? Bide hamile kaldım mı acaba diye onun stesine ac ayip giriyorum , hatta rüyalarıma giriyo .1 kızım var uzum zaman bebek düşünmüyoruz.