Kader_plt10 yeğenim 2.5 yaşında yeni yeni düzeliyor hala arada tuttuğu oluyor çiğneme yetisi yok gibi. Ama annesi çok yediriyor ve küçükken ekrana bağımlı yediriyordu şimdi ekransız yediriyor ama hala benim çocuklarım (7 ve 9 yaş) yiyemez onun yediği yemeği. Tepki olarak ağzında tuttuğunu düşünüyorum. Zorlamayla yemek yedirmek vs tetikledi gibi ama anlatamadım teyzeyim ama ses çıkaramadım kendi bilir sonuçta