Kızlar selam. Üniden 10 sene önce mezun oldum. Yurtdısında okumuştum Almanca ve İngilizce olarak. 4-5 sene aktif kullanmama rağmen , 10 senedir tek kelime kullanmadığım için çok köreldim. Tekrar başlamak istiyorum muhtemelen B1 seviyesinden başlamam gerekecek. İki dili de aynı anda üstünden geçmek istiyorum. Araştırıyorum günlerdir ama böyle bi eğitim seti ya da eğitim videosu bulamadım. Tek dil eğitimi var hep. Sizin bilginiz var mı? Link atmak yasak ama bi yayın evi ya da youtube da arama motoruna ne yazacağım hakkında yardımcı olur musunuz? 🌸
Türkçe dilinde Almanca ve İngilizce öğreten set arıyorum tam olarak. 😊 ( seneler önce böyle bi setim vardı ben lise yıllarındayken ama tabi şuan bulamıyorum)