Merhaba anneler.. bebeğim 8 aylık üstünde ince battaniye örtüyorum ama asla kabul etmiyor üstü hep açık uyuyo doğal gazi açsam biz pişiriyoruz kapatsam bebişim üşüyor pijama değil bir tık kalınu düşünün uzun kollu sveet ve eşofman altı ile uyutuyorum ama beli falan açılıyor ayakları üşüyor. Uyku tulumu alayım diyorum ama kalın mi olur bu mevsimlerde. Siz nasıl yapıyorsunuz