Kizlar merhaba sezeryan olali 10 ay oluo bende aşırı şişkinlik var 4 aylim gibi duruyorum aslinda cok kilolu degilim 54 kiloyum. Artik platese başlıyım gibek gitsin diye dedim ama benim göbek dediğimin 2 parkmak alt yeri agrio siskinlik var sanirim bagirsaklarin olduğu yer karin hassasiyeti basladi acana hataket yaptim diyemi anlamadim korkmaya basladim doktora gitmekfwn de korkuyorum basina gelen varmi acaba