Ee011 Biri 4 diğeri 2 yaşında ikisi de birbirinden İnat geçimsiz akşama kadar ağlıyorlar tek başıma bakıyorum eşim 12 saat çalışıyor her gün artık tahammül edemiyorum sinir küpü oldum ne yapmam lazım 😔
aylizinannesiii Ee011 ben papatya çayına başladım gece iciyorun uyuyorum yoksa oturup aglayasim geliyor üç yaş sendromlu kızımla