asena0609 Nuurr123 Bişey ısırmış gibi değilde sanki orasında bişeyler çıkmış oda kaşımış gibi doktora götürün panik yapmayın siz panik yaparsanız oda yapar
ayse4421 Nuurr123 canım hava sıcak deilde hani bizim burda isilik derler ona benzettim ben yinede bir baktır doktora biz nedesek bilemeyiz
GiybetReis Nuurr123 bana da bişi ısırmış gibi değilde cilt döküntüsü gibi geldi. Kaşıdıysa kanamış olabilir. Ama doktora sormak en iyisi. Belkide alerjidir.
Minikkanarya Nuurr123 allah allah il kez gördüm böyle bişi kaşımış sanki ya böyle ne ısırabilir ki yinede doktora götürmenizde fayda var acil şifalar diliyorum 🤲🏻🤲🏻
Brokolilim Nuurr123 Atleti ki pire dışkısı bana mı öyle geldi bir tek beyazda belli oluyor derler bence siz aile büyüklerinize gösterin
asena0609 Brokolilim Geçen gün pireyle ilgili post açtım evimi basmıştı ama hiç pire dışkısı görmedim böyle bişey olduğuna emin misiniz? Pire ne ki dışkısı böyle gözle görülücek bişey olsun ve pire ısırığı böyle değil
Brokolilim Nuurr123 Siz aile büyüklerinize atleti bir gösterin isterseniz yan yana ısırır pirede kaşıyıp kanatsa kızarıklık üzerinde kan vs bulaşmış olması ve kabuklanma olması lazım öyle bir şey görmedim ben pireye benzettim