Selam kızlar oğlum kan damlası kullanmaya başladı 4. Ay itibari ile sağlık ocağının verdiği ama sorun şu ki büyük tuvaletini günde 3 kere yapan bebeğim 1 kere yapmaya başladı ve ben ondaki huzursuzluğu görüyorum yapamıyor bence karnına dokunuyor sert değil ama 9 kiloyuz ve devamlı emen bir bebeğiz. Memede inlemeye başladı 1 haftadır canı mı yanıyor çözemedim kan damlası kabız yapıyor diyorlar anne sütü alan bebek kabız olur mu