annemioldumben_ Gece kalktığımda dolu dolu şiş oluyorlar bebeğim emince yumuşuyor hatta yani sütten dolayı şiş oluyorlr ama gündüz yumuşacık 3-4 saat bile emzirmesem dolmuyorlar bebeğimi besleyememekten korkuyorum bu normal mi bebeğim 1 aylık
Sebusebu annemioldumben_ yumuşaması süt olmadığı anlamına gelmiyor canım zamanla meme terbiye oluyor. Emzirmede uyku cok önemli ne kadar uyursan o kadar süt doluyor
Negerekvar Benimde 1.5 aylık 3 gündür göğüslerim yumuşak moralim bozuldu hep şiş olmasına alışık olduğumdan süt yetmezse diye korkuyorum