Sadece aç olduğu için değil. Güvende hissettiği tanıdığı yer sizin kokunuz, teniniz. Biliyorum çok yorucu ama ne kadar durmak isterse tutun. Çok ağladıklarında Dünya güvenli değil diye düşünürlermiş. Bebeğim 2 aylık günlük bir saat uyuyorsam ne ala 😐 Ama bu bir süreç geçecek, biraz sabır