Internetten baktığımda vazospazm deniliyor galiba. Ilk olarak mastit oldum sandim ama gogsum de sislik vs yok. Sadece gogsumun ucu hafif beyazlamisti oglum damagiyla ezdi galiba tutamamisti. Simdi de diger gogsum emzirdikten sonrq 15 dk felan ucu sızlıyor sonrw geciyor. C seklinde tutup kahverengi kismim hepsini veriyorum ama neden oluyor bilemedim. Basına gelen var mı