Merhaba arkadaşlar 6 ay önce doğum yaptım sezaryen ile iki haftadır karnımda kıpırdanma hissediyorum. Doğum sonrası ilk adetim de iki hafta önce bitti ve ilişkiye de doktorum da dediği için prezervatifsiz girmiyorum . Siz de bu durumu yaşadınız mı hamile olma ihtimalim yok gibi ama korkuyorum da test yapmaya vs . Tecrübeleri olanlar yardımcı olabilir mi ? Yok organlar yeni oturuyor filan deniyor bunun için doktoruna danışan var mı acaba ?