Dbe1506 Pera01 ben 5 aylıkken kestim ama gürleşsin diye değil çok dökülüyordu ağzına falan giriyordu emziğin içine dolmuştu bu yüzden kestim baya rahat ettik kızımda rahatladı
Hbora Pera01 merhaba 4 aylıktı altlarını sıfır tıraş ettirdik aşırı dökülüyodu yastığa değen kısımları sonra durdu ama çok saçlı bi bebekti oğlum 4. Ayından beri her ay tıraş ettiririz şuan 14 aylık en son bayramda ettirdik bu sefer geç uzuyo çok şükür
Kitapkokusu Pera01 10. Gün kestik aslında sünnet diye 7. Gün kesecektik ama o hengamede unuttuk. 🙈 Sonrasında saçları kıvırcık oldu ara ara yine kestirdik uzayınca ama bu sefer düz uzuyor. Bende buradan sebebini bilen var mıdır diye sorayım? Kıvırcık çok güzeldi çünkü üzülmedim değil 😂
Tombikdonerartikcokpahali İlk kızımın 6 aylıkken 0 a vurdum 😂 çok seyrekti saçı artar dediler. Pişmanım 😂 aynı seyrek çıktı
Pateteslimanti Oğlumun saçını bir hafta önce kestik 8,5 aylık havalar ısındı çok terliyordu hem oynarken hem emerken birde saçlarını çekiyordu bazen çok sert çekip ağlıyordu eline verdiğim kavunu karpuzu saçına sürüyordu iyiki kesmişiz şuan gayet memnunum
TubaB 1 haftalıkken kazıtmıştık sünnet diye , 5.5 aylığız çok az uzadı doğduğunda daha fazla saçı vardın