Gzm17 merhaba oğlum 14 buçuk aylık sabah 7 de kalkıyoruz kahvaltı derken 10 oluyo kitap okuyoruz kitaptaki şekillere a bu a bu diyo hayvanların ismini söylettiriyo kediye piisi pisi köpeğe hav hav deve ye deve diyo güzelce iki gündür hava iyiyse parka çıkıyoruz aşırı hareketli oğlum 12 12 buçuk gibi uyuyo 3 de kalkıyo saat4 e doğru yemek yiyo bu ara istemiyo çok yemek yemek zorlamıyorum sonra arabalarla masası falan var onlarla oynuyo yemek yapcaksak birlikte yapıyoruz evi temizliceksek geliyo süpürgenin demirini tutuyo genel olarak neşeli bi bebek oğlum çok zorlamıyo boyama kitapibı falan aldım ama yapamıyo yiyo şuan herşeyi ama herşeyi parkta tırmanma halatı var onu kemiriyodu dün. Anne baba beybi diyo kitabın son sayfasını kapatırken bitti diyo bazen çok konuşmak istiyo anlatamayınca iç çekip sinirleniyo😊