Selam kızlar.
Bebeğim 21 aylık ve benim şu lanet göbek yerinde duruyor. Eğer spatula ile kazıyamıyorsak nasıl bir yöntem denemeliyiz. Malum yaz geldi her taraf düğün. O abiyelere göbeksiz giremezsem yakarım bu dünyayı 😂 Spor dışında önerilerinizi bekliyorum ❣️🌸