Evet arkadaşlar doğumun üstünden 1 yıl geçti ilk defa adet gördüm diye sevinirken 2 ay oldu ben hâlâ kanama yaşamaya devam edince koştum doğum doktoruma anlattım derdimi, kistlerin yenilenmiş , ikinciyi düşünüyorsan arayı çok açma iyice tembelleşir zaten zor görünüyor çok zorlanırsın dedi, gerçekten de böyle bir durum söz konusu. Şimdi benim niyetim ilki olmadı ama ikinciyi en azından normal doğurmak istiyorum. Aranızda ssvd yapan var mı? Ya da bilgi alabileceğim bir kanal hesap veya İstanbul Anadolu yakasında doktor önerisi olan var mı?