Gmze52 vegaferon mu kullandınız? Öyleyse evet hem de çok kötü kokuyor. Ben ilk kullandığımda bebeğimin kakasında kan var zannettim uyku sersemiydim kalbime iniyordu. Daha sonra yeşile döndü. Demir ilaçları yetişkinlerde de dışkının rengini değiştirir ama bebeğim 2 günde bir kakasını yapıyordu resmen. Zaten içeriği de temiz değil.