Beraninannesii 14 gün sonra yaşına girecek oğlum uzun zamandır eline birşey verirken önce işaret parmağıyla dokunuyor sonra eline alıyor yada biri kucağına aldığında önce işaret parmağıyla dokunuyor inceliyor ondan sonra yakınlık kuruyor normal mi bu davranışı.
Deletedmom_68 Beraninannesii 13 aylık oğlum da bayadır böyle. işi azıttı hatta artık biri kucağına alınca burnuna falan sokuyor parmağını ben sevmiyorum bu davranışı ama insanlar güldükçe devam ediyor
Umutveannesi Beraninannesii işaret parmağını öğreniyor ve farklı gördüğü şeylere de önce onunla dokunmak ister 😂 çok normal canım benim oğlum 13,5 aylık mesela geçen peluş bi köpek oyuncak hediye getirdiler (hiç peluş oyuncağı yoktu) önce işaret parmağıyla bi dokundu inceledi sonra eline aldı
Alparslanim1 Beraninannesii arkadaşımın oğlu da tam 1 yaşındayken işaret parmağını uzata uzata her yere bu bu diyordu parmak hep havadaydı bende işaret parmağımı uzatırdım enerjileri çarpışmasııııı falan derdim ne bileyim bence normal çok hoşuma giderdi o hareket