Mbnckc 1 gün var aramızda 3 ay 17 günlüğüz bizde 😊 benim 3 aylık olunca başladı sütümün yetmemesi ilk 2 ay güzeldi hiçbir sorun yoktu. Benim meme reddim yok aksine oğlum sürekli meme istiyor asla sütümün yenilenmesine dolmasına müsade etmiyor, haliyle doymuyor. Marka olarak aptamil önceliğim eşim 2 gündür eczanelerde arıyor mamayı ama tedariği zormuş. İnternetten mama alma taraftarı değilim Migros’ta olduğunu da hiç bilmiyordum birde oraya bakalım olmadı