Benim beşiğim vardı tahta olanlar hiç kullanmamıştım ablama gönderdim Ptt yle ama kırılmış 350 tl kargo ücreti tutmuştu içine oğlumun hiç giyilmemiş elbisesini falan katmıştım neyse beşiği kırmışlar ablamda iade etmiş ve tutanak tutmadan ben ödemem istemiyorum kargo ücretini hem beşiğim kırıldı hem kargo ücreti mi ödiycem bide çok sinirlendim üzerine 50 tane kırılabilir yapıştırdık ve yine kırdılar bide görseniz sanki bilerek kurmuş gibiler

