Biraz uzun olacak ben ayakta sallayarak uyutuyordum bir de dısarda bebek arabasında vs uyuyordu 15 aylık . 2 hafta once niyetlendim kendim uyku eğitimi vermeye park beşikte uyuyor mamasını verdim eline pış pış sesi açtım kendim de yatagıma uzandım eee ee hadi koy başını yastıga uyku vakti diye söylendim 1 saat dolandı 30-40 dakika ufak ufak ağladı ama hiç almadım sesimi duyurdum okşadım sevdim ama o bana dokunmadı kucaklamadım . 1 saatin sonunda uyudu . 1 hafta sadece geceleri yaptım sonra baktım uykuya dalma süresi azaldı bu defa kendim cıktım odadan pışpış açık kaldı 20 dk da uyudu . 10 gun sonra gunduze başladım uyku saatinde aldım odaya çektim perdeleri yine yanında durdum baktı ağladı ama uykusu da bastırdı kendi kendine ninni söyleyerek uyudu yine takribi 20-30 dk sürdü . Simdi odasını taşıdım karartma perdesi var indiriyorum mamasını veriyorum pışpışını açıp hadi uyku vakti diyorum en fazla 10-15 dk oyalanıp uyuyor . Kendim böyle uyutabildim bir şekilde sallamak cok eziyet oluyordu . umarım yardımcı olmuşumdur .